Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5443
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолос, А. А.-
dc.date.accessioned2019-12-18T08:05:12Z-
dc.date.available2019-12-18T08:05:12Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКолос А. А. Сутність особистісно-орієнтованого навчання – перехід від масово-репродуктивної до індивідуально-творчої освіти / А. А. Колос // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 147-151.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5443-
dc.description.abstractПрактика показує, що найбільше цим вимогам задовольняють ігрові, ситуативно-творчі методи й форми навчання, які стимулюють активну діяльність учнів, спонукають їх міркувати, вести діалог, приймати рішення. Все це створює передумови для становлення творчої індивідуальності, особистого образу дитини.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectособистісно-орієнтоване навчанняuk
dc.subjectмасово-репродуктивна освітаuk
dc.subjectіндивідуально-творча освітаuk
dc.titleСутність особистісно-орієнтованого навчання – перехід від масово-репродуктивної до індивідуально-творчої освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolos.pdf160.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.