Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5439
Назва: Проблема прийняття учбової ситуації дітьми шестирічного віку
Автори: Діденко, А. І.
Скорик, Е. А.
Ключові слова: прийняття учбової ситуації
діти шестирічного віку
Дата публікації: 2008
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Діденко А. І. Проблема прийняття учбової ситуації дітьми шестирічного віку / А. І. Діденко, Е. А. Скорик // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 132-134.
Короткий огляд (реферат): Виявлені особливості ставлення дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку до учбової ситуації свідчать про необхідність цілеспрямованого формування вже в старших групах дитячого саду змістовного ставлення до інструкцій дорослого. Воно дозволить попередити формальне засвоєння знань, що є однією з серйозних причин неуспішності навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5439
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Didenko, Skorik.pdf101.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.