Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5437
Назва: Важливість діалогічної спрямованості управління педагогічним процесом
Автори: Августинська, С. В.
Ключові слова: діалогічна спрямованість
управління педагогічним процесом
діалогічність
Дата публікації: 2008
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Августинська С. В. Важливість діалогічної спрямованості управління педагогічним процесом / С. В. Августинська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 127-129.
Короткий огляд (реферат): Діалогічність, духовність, суб'єктність, гармонійність, всебічність розвитку, гуманізм настільки взаємопов'язані при діалогічному управлінні педагогічним процесом, що, говорячи про одне із них, тим самим говоримо й про інше. Іншими словами, чим вищий рівень управління педагогічним процесом, Тим вищий ступінь його єдності, цілісності, холізму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5437
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avgustinskaya.pdf136.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.