Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5437
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАвгустинська, С. В.-
dc.date.accessioned2019-12-18T07:13:49Z-
dc.date.available2019-12-18T07:13:49Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationАвгустинська С. В. Важливість діалогічної спрямованості управління педагогічним процесом / С. В. Августинська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 127-129.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5437-
dc.description.abstractДіалогічність, духовність, суб'єктність, гармонійність, всебічність розвитку, гуманізм настільки взаємопов'язані при діалогічному управлінні педагогічним процесом, що, говорячи про одне із них, тим самим говоримо й про інше. Іншими словами, чим вищий рівень управління педагогічним процесом, Тим вищий ступінь його єдності, цілісності, холізму.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдіалогічна спрямованістьuk
dc.subjectуправління педагогічним процесомuk
dc.subjectдіалогічністьuk
dc.titleВажливість діалогічної спрямованості управління педагогічним процесомuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Avgustinskaya.pdf136.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.