Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5437
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАвгустинська, С. В.-
dc.date.accessioned2019-12-18T07:13:49Z-
dc.date.available2019-12-18T07:13:49Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationАвгустинська С. В. Важливість діалогічної спрямованості управління педагогічним процесом / С. В. Августинська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 127-129.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5437-
dc.description.abstractДіалогічність, духовність, суб'єктність, гармонійність, всебічність розвитку, гуманізм настільки взаємопов'язані при діалогічному управлінні педагогічним процесом, що, говорячи про одне із них, тим самим говоримо й про інше. Іншими словами, чим вищий рівень управління педагогічним процесом, Тим вищий ступінь його єдності, цілісності, холізму.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдіалогічна спрямованістьuk
dc.subjectуправління педагогічним процесомuk
dc.subjectдіалогічністьuk
dc.titleВажливість діалогічної спрямованості управління педагогічним процесомuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avgustinskaya.pdf136.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.