Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5409
Назва: Урахування вікових особливостей при формуванні інформатичних компетентностей діючих учителів
Автори: Смирнова-Трибульска, Є. М.
Ключові слова: вікові особливості
формування інформатичних компетентностей
діючі учителі
Дата публікації: 2008
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Смирнова-Трибульска Є. М. Урахування вікових особливостей при формуванні інформатичних компетентностей діючих учителів / Є. М. Смирнова-Трибульска // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 108-113.
Короткий огляд (реферат): В умовах формування суспільства знань все більш зростає значущість освіти дорослих. Одними з найважливіших компетентностей сучасного вчителя є інформатичні компетентності, які необхідно формувати і вдосконалювати протягом всього життя. Дана стаття присвячена аналізу врахування вікових особливостей при формуванні інформатичних компетентностей діючих вчителів.In terms of forming knowledge-based society meaningfulness of adults’ education is permanently increasing. One of the most important competences of modern teacher is informative competence, which is to be formed and improved during all life. The article is dedicated to the analysis of accounting age features when forming informative competence of teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5409
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Smirnova-Tribulska.pdf191.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.