Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5407
Назва: Структура організаційно-педагогічної компетентності вихователів з навчання дітей української мови в етнонаціональних дошкільних закладах
Автори: Руснак, О. М.
Ключові слова: організаційно-педагогічна компетентність
вихователь
навчання дітей української мови
етнонаціональні дошкільні заклади
Дата публікації: 2008
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Руснак О. М. Структура організаційно-педагогічної компетентності вихователів з навчання дітей української мови в етнонаціональних дошкільних закладах / О. М. Руснак // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 101-105.
Короткий огляд (реферат): У статті подано структуру організаційно-педагогічної компетентності вихователів етнонаціональних дошкільних закладів із навчання дітей української мови (компетенції, компоненти, критерії, показники) і характеристику рівнів сформованості організаційно- педагогічної компетентності вихователів і рівнів розвитку українського мовлення російськомовних дітей. The article presents the structure of organizational pedagogical competence of teachers of ethnonational pre-school establishments of teaching children the Ukrainian language (competences, components, criteria, indices) and describes the levels of development of organizational pedagogical competence of teachers and levels of development of the Ukrainian speech of Russian- speaking children.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5407
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rusnak.pdf165.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.