Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5406
Title: Проблема ефективності професійної діяльності педагога дошкільного навчального закладу і шляхи її розв’язання
Authors: Нечай, С. П.
Keywords: проблема ефективності
професійна діяльність
Issue Date: 2008
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Нечай С. П. Проблема ефективності професійної діяльності педагога дошкільного навчального закладу і шляхи її розв’язання / С. П. Нечай // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 96-101.
Abstract: У статті розглядається питання щодо ефективності професійної діяльності педагогів, що працюють в системі дошкільної освіти, і необхідності удосконалення змісту їхньої підготовки у вищій школі. Обґрунтовується особлива роль емоційної сфери дитини в період дошкільного дитинства, шляхи та засоби підготовки педагогів до підтримки і супроводженню цього процесу. В статье рассматривается вопрос об эффективности профессиональной деятельности педагогов, работающих в системе дошкольного образования, и необходимости совершенствования содержания их подготовки в высшей школе. Обосновывается особая роль развития эмоциональной сферы ребенка в период дошкольного детства, пути и средства подготовки педагогов к поддержке и сопровождению этого процесса. The article analyses efficiency of professional activity of teachers working in the system of preschool education; substantiates necessity to improve contents of their training at high school. The author shows a particular role of development of children’s emotional sphere in the period of preschool childhood, the ways and means of training teachers for support and accompaniment of this process.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5406
Appears in Collections:2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nechai.pdf168.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.