Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5399
Назва: Особливості організації психомоторного акту у молодших школярів із важкими порушеннями мовлення
Інші назви: Особенности организации психомоторного акта младших школьников с тяжелыми нарушениями речи
Features of psychomotor act of schoolchildren with severe speech disorders
Автори: Подгорна, Вікторія Віталіївна
Подгорная, Виктория Витальевна
Podhorna, Victoria Vitaliіvna
Ключові слова: психомоторика
важкі порушення мовлення
молодші школярі
психомоторика
тяжелые нарушения речи
младшие школьники
psychomotor system
severe speech disorders
schoolchildren
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Подгорна В. В. Особливості організації психомоторного акту у молодших школярів із важкими порушеннями мовлення / В. В. Подгорна // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2015. – №3. – С.88-92.
Короткий огляд (реферат): У статті уточнено та доповнено дані про стан механізмів, контролюючих психомоторний акт, у молодших школярів із важкими порушеннями мовлення. Апаратне дослідження психомоторики дітей із важкими порушеннями мовлення дозволило визначити особливості їх психомоторного розвитку. За показниками центрального рівня регуляції руху у кожного четвертого школяра спостерігається виражене збільшення тривалості циклу рухів, у кожного третього – підвищення цього показника при відповідному зниженні швидкості механізмів перемикання центральних рухових установок. В статье уточняются и расширяются данные о механизмах, контролирующих психомоторный акт младших школьников с тяжелыми нарушениями речи. Психомоторика рассматривается как высшая психическая функция, связь движений с психическими процессами. Нарушение организации психомоторного акта неизменно приводит к нарушениям развития речи. The data on the mechanisms controlling psychomotor acts of schoolchildren with severe speech disorders are specified and expanded in the article. Psychomotor system is considered as higher mental function, connection of movements with mental processes. Violation of a psychomotor act organization invariably results in verbal abnormalities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5399
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf266.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.