Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5399
Title: Особливості організації психомоторного акту у молодших школярів із важкими порушеннями мовлення
Other Titles: Особенности организации психомоторного акта младших школьников с тяжелыми нарушениями речи
Features of psychomotor act of schoolchildren with severe speech disorders
Authors: Подгорна, Вікторія Віталіївна
Подгорная, Виктория Витальевна
Podhorna, Victoria Vitaliіvna
Keywords: психомоторика
важкі порушення мовлення
молодші школярі
психомоторика
тяжелые нарушения речи
младшие школьники
psychomotor system
severe speech disorders
schoolchildren
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Подгорна В. В. Особливості організації психомоторного акту у молодших школярів із важкими порушеннями мовлення / В. В. Подгорна // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2015. – №3. – С.88-92.
Abstract: У статті уточнено та доповнено дані про стан механізмів, контролюючих психомоторний акт, у молодших школярів із важкими порушеннями мовлення. Апаратне дослідження психомоторики дітей із важкими порушеннями мовлення дозволило визначити особливості їх психомоторного розвитку. За показниками центрального рівня регуляції руху у кожного четвертого школяра спостерігається виражене збільшення тривалості циклу рухів, у кожного третього – підвищення цього показника при відповідному зниженні швидкості механізмів перемикання центральних рухових установок. В статье уточняются и расширяются данные о механизмах, контролирующих психомоторный акт младших школьников с тяжелыми нарушениями речи. Психомоторика рассматривается как высшая психическая функция, связь движений с психическими процессами. Нарушение организации психомоторного акта неизменно приводит к нарушениям развития речи. The data on the mechanisms controlling psychomotor acts of schoolchildren with severe speech disorders are specified and expanded in the article. Psychomotor system is considered as higher mental function, connection of movements with mental processes. Violation of a psychomotor act organization invariably results in verbal abnormalities.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5399
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf266.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.