Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5394
Назва: Розвиток емоційної зрілості студентів-майбутніх психологів
Інші назви: Развитие эмоциональной зрелости студентов-будущих психологов
Development of emotional maturity of students-future psychologists
Автори: Павлова, Ірина Георгіївна
Павлова, Ирина Георгиевна
Pavlova, Iryna Heorhiivna
Ключові слова: емоційна зрілість
експресивність
саморегуляція
емпатія
студенти-психологи
эмоциональная зрелость
экспрессивность
саморегуляция
эмпатия
студенты-психологи
emotional maturity
expressiveness
self-regulation
empathy
students-psychologists
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Павлова І. Г. Розвиток емоційної зрілості студентів-майбутніх психологів / І. Г. Павлова // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2015. – №3. – С.73-77.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі розвитку емоційної зрілості особистості у аспекті підвищення ефективно-сті процесу підготовки фахівців-психологів у вищих навчальних закладах. Емоційна зрілість у дослідженні розуміється як інтегративна якість, що характеризує ступінь розвиненості емоційної сфери на рівні адекватності емоційного реагування в певних соціокультурних умовах. Показано, що без створення спеціальних умов, розвиток емоційної зрілості у студентів – майбутніх психологів досить помірний. Статья посвящена проблеме развития эмоциональной зрелости личности в аспекте повышения эффективности подготовки специалистов-психологов в высших учебных заведениях. Эмоциональная зрелость в исследовании рассматривается как интегративное качество личности, характеризующее степень развитости эмоциональной сферы на уровне адекватности эмоционального реагирования в определенных социокультурных условиях. The article deals with the problem of personality’s emotional maturity in terms of enhancement of the efficiency of future psychologists training in higher educational institutions. Emotional maturity in this study is considered as an in-tegrative personal quality which characterizes the degree of emotional sphere development at the level of emotional response adequacy under certain socio-cultural conditions. The main components of human emotional maturity are emotional expressiveness, emotional self-regulation and empathy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5394
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf228.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.