Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5394
Title: Розвиток емоційної зрілості студентів-майбутніх психологів
Other Titles: Развитие эмоциональной зрелости студентов-будущих психологов
Development of emotional maturity of students-future psychologists
Authors: Павлова, Ірина Георгіївна
Павлова, Ирина Георгиевна
Pavlova, Iryna Heorhiivna
Keywords: емоційна зрілість
експресивність
саморегуляція
емпатія
студенти-психологи
эмоциональная зрелость
экспрессивность
саморегуляция
эмпатия
студенты-психологи
emotional maturity
expressiveness
self-regulation
empathy
students-psychologists
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Павлова І. Г. Розвиток емоційної зрілості студентів-майбутніх психологів / І. Г. Павлова // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2015. – №3. – С.73-77.
Abstract: Стаття присвячена проблемі розвитку емоційної зрілості особистості у аспекті підвищення ефективно-сті процесу підготовки фахівців-психологів у вищих навчальних закладах. Емоційна зрілість у дослідженні розуміється як інтегративна якість, що характеризує ступінь розвиненості емоційної сфери на рівні адекватності емоційного реагування в певних соціокультурних умовах. Показано, що без створення спеціальних умов, розвиток емоційної зрілості у студентів – майбутніх психологів досить помірний. Статья посвящена проблеме развития эмоциональной зрелости личности в аспекте повышения эффективности подготовки специалистов-психологов в высших учебных заведениях. Эмоциональная зрелость в исследовании рассматривается как интегративное качество личности, характеризующее степень развитости эмоциональной сферы на уровне адекватности эмоционального реагирования в определенных социокультурных условиях. The article deals with the problem of personality’s emotional maturity in terms of enhancement of the efficiency of future psychologists training in higher educational institutions. Emotional maturity in this study is considered as an in-tegrative personal quality which characterizes the degree of emotional sphere development at the level of emotional response adequacy under certain socio-cultural conditions. The main components of human emotional maturity are emotional expressiveness, emotional self-regulation and empathy.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5394
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf228.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.