Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5392
Назва: До питання контролю психофізичного стану дітей під час корекції рухових порушень
Інші назви: К вопросу контроля психофизического состояния детей при коррекции двигательных нарушений
On the control of the psychophysical condition of children during the correction of movement disorders
Автори: Буховець, Божена Олегівна
Буховец, Божена Олеговна
Bukhovets, Bozhena Olegivna
Ключові слова: Бобат-терапія
психомоторний розвиток
карта-тест
Бобат-терапия
психомоторное развитие
карта-тест
Bobath therapy
psychomotor development
map-test
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Буховець Б. О. До питання контролю психофізичного стану дітей під час корекції рухових порушень / Б. О. Буховець // Наука і освіта. - 2015. - №4. - С.42-48.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі визначення ефективності застосування методу Бобат як основної методики корекції психомоторного розвитку шляхом оцінювання зміни базисних моторних можливостей дітей з руховими порушеннями. Враховуючи недоліки пропонованих тестів була адаптована і впроваджена детальна шкала оцінки психомоторного розвитку дітей "Карта-тест рухових можливостей дітей від 3 місяців до повноліття, розроблена на основі даних оцінки психомоторного розвитку дошкільнят ( В. В. Тарасун, 2012) і оцінки рухового розвитку (Бобат К. 1965). Шкала є найбільш інформативною, охоплює основні етапи рухового розвитку дитини дошкільного віку.Статья посвящена проблеме определения эффективности применения метода Бобат как основной методики коррекции психомоторного развития путем оценки изменения базисных моторных возможностей детей с двигательными нарушениями. Учитывая недостатки предлагаемых тестов была адаптирована и внедрена подробная шкала оценки психомоторного развития детей "Карта-тест двигательных возможностей детей от 3 месяцев до совершеннолетия, разработанная на основе данных оценки психомоторного развития дошкольников (В. Тарасун, 2012) и оценки двигательного развития (Бобат К. 1965). Шкала является наиболее информативной, охватывает основные этапы двигательного развития ребенка дошкольного возраста.The article is devoted to the problem of determining the effectiveness of using the Bobat method as a basic method of correction of psychomotor development by evaluating the change in basic motor abilities of children with motor disorders. Taking into account the shortcomings of the proposed tests, a detailed scale of assessment of psychomotor development of children was adapted and implemented. K. 1965) The scale is the most informative, covering the main stages of motor development of a child of preschool age.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5392
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Buhovets.pdf318.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.