Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5392
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуховець, Божена Олегівна-
dc.contributor.authorБуховец, Божена Олеговна-
dc.contributor.authorBukhovets, Bozhena Olegivna-
dc.date.accessioned2019-12-12T13:12:54Z-
dc.date.available2019-12-12T13:12:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБуховець Б. О. До питання контролю психофізичного стану дітей під час корекції рухових порушень / Б. О. Буховець // Наука і освіта. - 2015. - №4. - С.42-48.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5392-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі визначення ефективності застосування методу Бобат як основної методики корекції психомоторного розвитку шляхом оцінювання зміни базисних моторних можливостей дітей з руховими порушеннями. Враховуючи недоліки пропонованих тестів була адаптована і впроваджена детальна шкала оцінки психомоторного розвитку дітей "Карта-тест рухових можливостей дітей від 3 місяців до повноліття, розроблена на основі даних оцінки психомоторного розвитку дошкільнят ( В. В. Тарасун, 2012) і оцінки рухового розвитку (Бобат К. 1965). Шкала є найбільш інформативною, охоплює основні етапи рухового розвитку дитини дошкільного віку.Статья посвящена проблеме определения эффективности применения метода Бобат как основной методики коррекции психомоторного развития путем оценки изменения базисных моторных возможностей детей с двигательными нарушениями. Учитывая недостатки предлагаемых тестов была адаптирована и внедрена подробная шкала оценки психомоторного развития детей "Карта-тест двигательных возможностей детей от 3 месяцев до совершеннолетия, разработанная на основе данных оценки психомоторного развития дошкольников (В. Тарасун, 2012) и оценки двигательного развития (Бобат К. 1965). Шкала является наиболее информативной, охватывает основные этапы двигательного развития ребенка дошкольного возраста.The article is devoted to the problem of determining the effectiveness of using the Bobat method as a basic method of correction of psychomotor development by evaluating the change in basic motor abilities of children with motor disorders. Taking into account the shortcomings of the proposed tests, a detailed scale of assessment of psychomotor development of children was adapted and implemented. K. 1965) The scale is the most informative, covering the main stages of motor development of a child of preschool age.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectБобат-терапіяuk
dc.subjectпсихомоторний розвитокuk
dc.subjectкарта-тестuk
dc.subjectБобат-терапияuk
dc.subjectпсихомоторное развитиеuk
dc.subjectкарта-тестuk
dc.subjectBobath therapyuk
dc.subjectpsychomotor developmentuk
dc.subjectmap-testuk
dc.titleДо питання контролю психофізичного стану дітей під час корекції рухових порушеньuk
dc.title.alternativeК вопросу контроля психофизического состояния детей при коррекции двигательных нарушенийuk
dc.title.alternativeOn the control of the psychophysical condition of children during the correction of movement disordersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Buhovets.pdf318.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.