Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5370
Назва: Психологічне обґрунтування застосування принципу варіативності у процесі навчання старшокласників моторно-силових навичок
Автори: Шинкарюк, В. А.
Ключові слова: варіативність
навичка
моторно-силові дії
skill
variation
motor-power actions
Дата публікації: 2008
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Шинкарюк В. А. Психологічне обґрунтування застосування принципу варіативності у процесі навчання старшокласників моторно-силових навичок / В. А. Шинкарюк // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 56-60.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються психологічні засади застосування варіативних умов у процесі формування моторних навичок. Встановлено, що додаткова варіативність просторових характеристик моторно-силових дій викликає у старшокласників зростання цікавості до їх виконання. The article analyses some psychological bases of using variant conditions in the process of formation of motor skills. It is ascertained that additional variation of spatial features of motor-power actions arouses increase of senior pupils’ interest to its realization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5370
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shynsharuk.pdf176.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.