Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5370
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШинкарюк, В. А.-
dc.date.accessioned2019-12-10T14:06:00Z-
dc.date.available2019-12-10T14:06:00Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationШинкарюк В. А. Психологічне обґрунтування застосування принципу варіативності у процесі навчання старшокласників моторно-силових навичок / В. А. Шинкарюк // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 56-60.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5370-
dc.description.abstractУ статті аналізуються психологічні засади застосування варіативних умов у процесі формування моторних навичок. Встановлено, що додаткова варіативність просторових характеристик моторно-силових дій викликає у старшокласників зростання цікавості до їх виконання. The article analyses some psychological bases of using variant conditions in the process of formation of motor skills. It is ascertained that additional variation of spatial features of motor-power actions arouses increase of senior pupils’ interest to its realization.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectваріативністьuk
dc.subjectнавичкаuk
dc.subjectмоторно-силові діїuk
dc.subjectskilluk
dc.subjectvariationuk
dc.subjectmotor-power actionsuk
dc.titleПсихологічне обґрунтування застосування принципу варіативності у процесі навчання старшокласників моторно-силових навичокuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shynsharuk.pdf176.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.