Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5370
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШинкарюк, В. А.-
dc.date.accessioned2019-12-10T14:06:00Z-
dc.date.available2019-12-10T14:06:00Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationШинкарюк В. А. Психологічне обґрунтування застосування принципу варіативності у процесі навчання старшокласників моторно-силових навичок / В. А. Шинкарюк // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 56-60.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5370-
dc.description.abstractУ статті аналізуються психологічні засади застосування варіативних умов у процесі формування моторних навичок. Встановлено, що додаткова варіативність просторових характеристик моторно-силових дій викликає у старшокласників зростання цікавості до їх виконання. The article analyses some psychological bases of using variant conditions in the process of formation of motor skills. It is ascertained that additional variation of spatial features of motor-power actions arouses increase of senior pupils’ interest to its realization.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectваріативністьuk
dc.subjectнавичкаuk
dc.subjectмоторно-силові діїuk
dc.subjectskilluk
dc.subjectvariationuk
dc.subjectmotor-power actionsuk
dc.titleПсихологічне обґрунтування застосування принципу варіативності у процесі навчання старшокласників моторно-силових навичокuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shynsharuk.pdf176.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.