Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5361
Назва: | Особливості діагностики фасилятивності |
Інші назви: | Особенности диагностики фасилятивности Peculiarities of facilitative ability diagnostics |
Автори: | Казанжи, Марія Йосипівна Казанжи, Мария Йосиповна Kazanzhy, Maria Yosypivna |
Ключові слова: | методи діагностики фасилятивності тест-опитувальник експертна оцінка спостереження експеримент методы диагностики фасилятивности тест-опросник экспертная оценка наблюдение эксперимент methods of the facilitative ability diagnostics test-questionnaire expert evaluation observation experiment |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Казанжи М. Й. Особливості діагностики фасилятивності / М. Й. Казанжи // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2015. – №3. – С.41-47. |
Короткий огляд (реферат): | У статті наведено узагальнення відомостей щодо існуючих методів діагностики різних аспектів фасилятивності та протилежної їй якості - інгібітності. Встановлено, що фасилятивність вивчалась за допомогою ситуативного тесту «співбесіда»; набору задач відкритого типу; розв’язання проблемних ситуацій; самооціночних тест-опитувальників або ж за допомогою експертної оцінки, а також шляхом діагностики вираженості інших особистісних якостей та установок; спостереження певних ознак фасилітації чи інгібіції та ін. Окреслено переваги та недоліки означених методів, описано специфіку ситуацій, що спонукає до застосування певних методів, а також особливості результатів, які можна отримати. В статье приведены обобщенные сведения относительно существующих методов и методик диагностики различных аспектов фасилятивности и противоположного ей качества – ингибитности. Установлено, что фасилятивность изучалась с помощью ситуативного теста «собеседование»; набора задач открытого типа; решения проблемных ситуаций; самооценочных опросников; измерения времени реакции для определения доминирующих тенденций в поведении (направленность на себя или на других); с помощью экспертной оценки; через определение собственного уровня фасилятивности путем размещения себя на графической шкале или же диагностируя выраженность других личностных качеств и установок; наблюдения определенных признаков фасилитации или ингибиции и пр. The article presents generalized data on existing methods and techniques for diagnosing various aspects of the facilitative ability and its opposite quality – the inhibiting ability. It has been established that the facilitative ability was studied with the help of the situational test "interview"; a set of open type tasks; problem solving; self-assessment questionnaires; measuring the reaction time to determine the dominant trends in one’s behavior (focus on oneself or on others); expert evaluation; through the estimation of one’s own facilitative ability level by placing oneself on the graphic scale, or diagnosing the manifestation of other personal qualities and attitudes; observation of certain features of facilitation or inhibition, and so on. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5361 |
Розташовується у зібраннях: | 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
9.pdf | 266.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.