Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5361
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКазанжи, Марія Йосипівна-
dc.contributor.authorКазанжи, Мария Йосиповна-
dc.contributor.authorKazanzhy, Maria Yosypivna-
dc.date.accessioned2019-12-10T13:15:06Z-
dc.date.available2019-12-10T13:15:06Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКазанжи М. Й. Особливості діагностики фасилятивності / М. Й. Казанжи // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2015. – №3. – С.41-47.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5361-
dc.description.abstractУ статті наведено узагальнення відомостей щодо існуючих методів діагностики різних аспектів фасилятивності та протилежної їй якості - інгібітності. Встановлено, що фасилятивність вивчалась за допомогою ситуативного тесту «співбесіда»; набору задач відкритого типу; розв’язання проблемних ситуацій; самооціночних тест-опитувальників або ж за допомогою експертної оцінки, а також шляхом діагностики вираженості інших особистісних якостей та установок; спостереження певних ознак фасилітації чи інгібіції та ін. Окреслено переваги та недоліки означених методів, описано специфіку ситуацій, що спонукає до застосування певних методів, а також особливості результатів, які можна отримати. В статье приведены обобщенные сведения относительно существующих методов и методик диагностики различных аспектов фасилятивности и противоположного ей качества – ингибитности. Установлено, что фасилятивность изучалась с помощью ситуативного теста «собеседование»; набора задач открытого типа; решения проблемных ситуаций; самооценочных опросников; измерения времени реакции для определения доминирующих тенденций в поведении (направленность на себя или на других); с помощью экспертной оценки; через определение собственного уровня фасилятивности путем размещения себя на графической шкале или же диагностируя выраженность других личностных качеств и установок; наблюдения определенных признаков фасилитации или ингибиции и пр. The article presents generalized data on existing methods and techniques for diagnosing various aspects of the facilitative ability and its opposite quality – the inhibiting ability. It has been established that the facilitative ability was studied with the help of the situational test "interview"; a set of open type tasks; problem solving; self-assessment questionnaires; measuring the reaction time to determine the dominant trends in one’s behavior (focus on oneself or on others); expert evaluation; through the estimation of one’s own facilitative ability level by placing oneself on the graphic scale, or diagnosing the manifestation of other personal qualities and attitudes; observation of certain features of facilitation or inhibition, and so on.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectметоди діагностики фасилятивностіuk
dc.subjectтест-опитувальникuk
dc.subjectекспертна оцінкаuk
dc.subjectспостереженняuk
dc.subjectекспериментuk
dc.subjectметоды диагностики фасилятивностиuk
dc.subjectтест-опросникuk
dc.subjectэкспертная оценкаuk
dc.subjectнаблюдениеuk
dc.subjectэкспериментuk
dc.subjectmethods of the facilitative ability diagnosticsuk
dc.subjecttest-questionnaireuk
dc.subjectexpert evaluationuk
dc.subjectobservationuk
dc.subjectexperimentuk
dc.titleОсобливості діагностики фасилятивностіuk
dc.title.alternativeОсобенности диагностики фасилятивностиuk
dc.title.alternativePeculiarities of facilitative ability diagnosticsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf266.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.