Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5324
Назва: Педагогічна промова як складова мовленнєвої компетенції майбутніх учителів мистецьких дисциплін
Інші назви: Pedagogical speech as an element of future art disciplines teachers` speech competence
Автори: Степанова, Людмила Василівна
Stepanova, Lyudmila Vasylivna
Ключові слова: мовленнєва компетенція
педагогічна промова
герменевтика
інтерпретація
вербальна інтерпретація
текст
художній текст
текст
speech competence
pedagogical speech
hermeneutics
interpretation
verbal interpretation
text
literary text
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Степанова Л. В. Педагогічна промова як складова мовленнєвої компетенції майбутніх учителів мистецьких дисциплін / Л. В. Степанова // наука і освіта. - №2. - 2015. - С. 107-111
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема формування мовленнєвої компетенції майбутніх учителів музики та художньої культури, визначається поняття "педагогічна промова", її роль і місце у процесі навчання. Актуалізовано проблему формування педагогічної промови вчителя мистецьких дисциплін, як основного засобу його педагогічної діяльності. Наголошено на герменевтичному аспекті формування педагогічної промови в процесі інтерпретації творів мистецтва. У статті висвітлюються основні положення наукової дисципліни герменевтики як методологічної основи мовленнєвої компетенції майбутніх учителів музики, хореографії, художньої культуриThe article deals with the problem of formation of speech competence of future teachers of music and art culture, defines the concept of "pedagogical speech", its role and place in the learning process. The problem of forming the pedagogical speech of the teacher of art disciplines as the main means of his pedagogical activity has been updated. The hermeneutical aspect of the formation of pedagogical speech in the process of interpretation of works of art is emphasized. The article highlights the basic provisions of the scientific discipline of hermeneutics as a methodological basis for the speech competence of future teachers of music, choreography, and artistic culture.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5324
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stepanova.pdf225.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.