Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5324
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепанова, Людмила Василівна-
dc.contributor.authorStepanova, Lyudmila Vasylivna-
dc.date.accessioned2019-12-09T13:26:03Z-
dc.date.available2019-12-09T13:26:03Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСтепанова Л. В. Педагогічна промова як складова мовленнєвої компетенції майбутніх учителів мистецьких дисциплін / Л. В. Степанова // наука і освіта. - №2. - 2015. - С. 107-111uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5324-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема формування мовленнєвої компетенції майбутніх учителів музики та художньої культури, визначається поняття "педагогічна промова", її роль і місце у процесі навчання. Актуалізовано проблему формування педагогічної промови вчителя мистецьких дисциплін, як основного засобу його педагогічної діяльності. Наголошено на герменевтичному аспекті формування педагогічної промови в процесі інтерпретації творів мистецтва. У статті висвітлюються основні положення наукової дисципліни герменевтики як методологічної основи мовленнєвої компетенції майбутніх учителів музики, хореографії, художньої культуриThe article deals with the problem of formation of speech competence of future teachers of music and art culture, defines the concept of "pedagogical speech", its role and place in the learning process. The problem of forming the pedagogical speech of the teacher of art disciplines as the main means of his pedagogical activity has been updated. The hermeneutical aspect of the formation of pedagogical speech in the process of interpretation of works of art is emphasized. The article highlights the basic provisions of the scientific discipline of hermeneutics as a methodological basis for the speech competence of future teachers of music, choreography, and artistic culture.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмовленнєва компетенціяuk
dc.subjectпедагогічна промоваuk
dc.subjectгерменевтикаuk
dc.subjectінтерпретаціяuk
dc.subjectвербальна інтерпретаціяuk
dc.subjectтекстuk
dc.subjectхудожній текстuk
dc.subjectтекстuk
dc.subjectspeech competenceuk
dc.subjectpedagogical speechuk
dc.subjecthermeneuticsuk
dc.subjectinterpretationuk
dc.subjectverbal interpretationuk
dc.subjecttextuk
dc.subjectliterary textuk
dc.titleПедагогічна промова як складова мовленнєвої компетенції майбутніх учителів мистецьких дисциплінuk
dc.title.alternativePedagogical speech as an element of future art disciplines teachers` speech competenceuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stepanova.pdf225.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.