Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5267
Назва: Формування соціокультурної компетентності майбутніх перекладачів у процесі фахової підготовки
Інші назви: Формирование социокультурной компетентности будущих переводчиков в процессе профессиональной подготовки
Formation of future translators’ sociocultural competence in professional training
Автори: Ковтун, Олена Віталіївна
Ковтун, Елена Витальевна
Kovtun, Olena Vitaliyivna
Ключові слова: майбутні перекладачі
соціокультурна компетентність
педагогічні умови
етапи формування соціокультурної компетентності
будущие переводчики
социокультурная компетентность
педагогические условия
этапы формирования социокультурной компетентности
future translators
socio-cultural competence
pedagogical conditions
stages of formation of the sociocultural competence
Дата публікації: 2015
Видавництво: Ковтун О. В. Формування соціокультурної компетентності майбутніх перекладачів у процесі фахової підготовки / О. В. Ковтун // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2015. – №2. – С.51-56.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розкриттю методики формування соціокультурної компетентності майбутніх перекладачів у процесі фахової підготовки. Уточнено сутність поняття «соціокультурна компетентність майбутніх перекла-дачів», з’ясовано її структуру (когнітивний, аксіологічний, особистісно-операційний, оцінно-рефлексивний компоненти). Представлено педагогічні умови формування соціокультурної компетентності майбутніх перекладачів (визнання студента суб'єктом формування соціокультурної компетентності; урахування особистісних особливостей студентів; використання особистісно-розвивального потенціалу предмета «іноземна мова»; наявність соціокультурної складової психолого-педагогічної компетентності викладача як показника готовності до організації процесу формування соціокультурної компетентності студентів). Статья посвящена раскрытию методики формирования социокультурной компетентности будущих переводчиков в процессе профессиональной подготовки в вузе. Обоснована целесообразность организации профессиональной подготовки будущих переводчиков на условиях компетентностного подхода. Определено, что социокультурная компетентность является системообразующим компонентом иноязычной коммуникативной и профессиональной компетентности будущего переводчика. The article is dedicated to disclosing methods of sociocultural competence formation of future translators in the process of their professional training in a higher educational establishment. The expediency of organization of future translators’ training on the terms of the competence approach is proved. It is determined that socio-cultural competence is a strategic component of foreign language communicative and professional competence of future translators.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5267
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf230.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.