Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5267
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовтун, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorКовтун, Елена Витальевна-
dc.contributor.authorKovtun, Olena Vitaliyivna-
dc.date.accessioned2019-12-04T14:24:15Z-
dc.date.available2019-12-04T14:24:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5267-
dc.description.abstractСтаття присвячена розкриттю методики формування соціокультурної компетентності майбутніх перекладачів у процесі фахової підготовки. Уточнено сутність поняття «соціокультурна компетентність майбутніх перекла-дачів», з’ясовано її структуру (когнітивний, аксіологічний, особистісно-операційний, оцінно-рефлексивний компоненти). Представлено педагогічні умови формування соціокультурної компетентності майбутніх перекладачів (визнання студента суб'єктом формування соціокультурної компетентності; урахування особистісних особливостей студентів; використання особистісно-розвивального потенціалу предмета «іноземна мова»; наявність соціокультурної складової психолого-педагогічної компетентності викладача як показника готовності до організації процесу формування соціокультурної компетентності студентів). Статья посвящена раскрытию методики формирования социокультурной компетентности будущих переводчиков в процессе профессиональной подготовки в вузе. Обоснована целесообразность организации профессиональной подготовки будущих переводчиков на условиях компетентностного подхода. Определено, что социокультурная компетентность является системообразующим компонентом иноязычной коммуникативной и профессиональной компетентности будущего переводчика. The article is dedicated to disclosing methods of sociocultural competence formation of future translators in the process of their professional training in a higher educational establishment. The expediency of organization of future translators’ training on the terms of the competence approach is proved. It is determined that socio-cultural competence is a strategic component of foreign language communicative and professional competence of future translators.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКовтун О. В. Формування соціокультурної компетентності майбутніх перекладачів у процесі фахової підготовки / О. В. Ковтун // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2015. – №2. – С.51-56.uk
dc.subjectмайбутні перекладачіuk
dc.subjectсоціокультурна компетентністьuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectетапи формування соціокультурної компетентностіuk
dc.subjectбудущие переводчикиuk
dc.subjectсоциокультурная компетентностьuk
dc.subjectпедагогические условияuk
dc.subjectэтапы формирования социокультурной компетентностиuk
dc.subjectfuture translatorsuk
dc.subjectsocio-cultural competenceuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectstages of formation of the sociocultural competenceuk
dc.titleФормування соціокультурної компетентності майбутніх перекладачів у процесі фахової підготовкиuk
dc.title.alternativeФормирование социокультурной компетентности будущих переводчиков в процессе профессиональной подготовкиuk
dc.title.alternativeFormation of future translators’ sociocultural competence in professional traininguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf230.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.