Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5255
Назва: Using the «Abris» Business Game Technique in the Study of Engineering Disciplines
Інші назви: Використання методики ділової гри «Абріс» при вивченні інженерних дисциплін
Автори: Савєльєва, Олена Вячеславівна
Savielieva, Olena Vyacheslavivna
Курінная, Тетяна Петрівна
Kurinnaia, Tetiana Petrivna
Lopakov, Oleksiy
Viktorov, Alexandr
Ключові слова: Abris
quadcopter
business game
topographic and land surveying
engineering and computer graphics
абрис
квадрокоптер
ділова гра
топографічне та землевпорядне креслення
інженерна та комп’ютерна графіка
Дата публікації: 2019
Видавництво: Pädagogische Hochschule Niederösterreich
Бібліографічний опис: Olena Savielieva Using the «Abris» Business Game Technique in the Study of Engineering Disciplines / Olena Savielieva, Alexandr Viktorov, Oleksiy Lopakov, Tetiana Kurinnaia. // R&E-source Online Journal for Research and Education. – Special Issue 17: Engineering pedagogy unites. – Dec. 2019. – P. 246-255.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the use of the business game «Abris» in order to teach students how to plot an outline of a land plot using photos of a quadcopter, with the possibility of viewing each part of the plot in a more fragmented and more detailed way. The technique of the game is that the student needs for a limited time to draw the outline of the area, which was shot using a quadcopter. The student is given a plot of 300 x 300 meters of settlement type. The survey was conducted on top of the whole plot, as well as in parts, for a more accurate assessment of the situation. In the form of a business game there is an opportunity to explain to student-surveyors the definition of "outline", to teach them to draw and understand, to point out all the nuances of performing creative work. The game was developed aiming at students-surveyors studying the subject of "topographical and land survey drawing". Today, engineering graphics trains not only engineers, but really broad-minded specialists who have the developed spatial thinking and imagination, which allows them to solve many problems, finding various options, and even the most extraordinary ones. У статті розглядається застосування ділової гри «Абрис» для навчання студентів побудові абрису земельної ділянки за фотознімками квадрокоптера, з можливістю розгляду кожної частини ділянки по-фрагментного та більш деталізовано. Методика гри полягає у тому, що студенту потрібно за обмежений час накреслити абрис ділянки, який був знятий за допомогою квадрокоптера. Студенту дається ділянка 300х300 метрів селищного типу. Зйомка проведена зверху всієї ділянки, а також по частинам, для більшої точності оцінки ситуації. У формі ділової гри є можливість пояснити студентам-геодезистам дефініцію «абрис», навчити його креслити і розуміти, вказати на всі нюанси виконання творчої роботи. Гра націлена на студентів – майбутніх геодезистів, що вивчають предмет «топографічне та землевпорядне креслення». На сьогоднішній день інженерна графіка готує не лише інженерів, а дійсно широкопланових спеціалістів, які мають розвинене просторове мислення та уяву, що дозволяє вирішувати безліч завдань, знаходячи найрізноманітніші варіанти, і навіть самі неординарні, отримувати декілька правильних відповідей на поставлені задачі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5255
ISSN: 2313-1640
Розташовується у зібраннях:Кафедра технологічної і професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
764-Artikeltext-2458-1-10-20191129.pdf973.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.