Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5249
Назва: Комплекс вправ і завдань з розвитку жанрового та текстового компонентів дискурсних умінь на матеріалі національно-прецедентних текстів
Інші назви: Комплекс упражнений и заданий на развитие жанрового и текстового компонента дискурсных умений на материале национально-прецедентных текстов
Exercises and tasks for development of genre and text components of discursive abilities as exemplified in nationally precedent texts
Автори: Буднік, Анжела Олександрівна
Будник, Анжела Александровна
Budnik, Anzhela Olexandrivna
Ключові слова: текстовий компонент
жанровий компонент
дискурсні вміння
комплекс вправ
національно-прецедентні тексти
текстовый компонент
жанровый компонент
дискурсные умения
комплекс упражнений
национально-прецедентный текст
text component
genre component
discursive abilities
combination of exercises
nationally precedent text
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Буднік А. О. Комплекс вправ і завдань з розвитку жанрового та текстового компонентів дискурсних умінь на матеріалі національно-прецедентних текстів / А. О. Буднік // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2015. – №2. – С.5-9.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано структуру текстового та жанрового компоненту дискурсних умінь, розглянуто внутрішньотекстові та позатекстові аспекти прецедентності, наведено комплекс вправ. В статье проанализирована структура текстового и жанрового компонента дискурсных учений, рассмотрены внутритекстовые и внешнетекстовые аспекты прецедентности, приведен комплекс упражнений. Актуальные современные лингводидактические исследования проводятся в системе координат антропоцентрической парадигмы, их приоритетными направлениями остаются лингвокультурологический и когнитивный аспекты анализа языковой личности. The article deals with the structure of text and genre component of discursive theories; the inratextual and outer textual aspects of precedence are considered, the complex of exercises is introduced. Topical modern linguodidactic investigations are carried out in the framework of anthropocentric paradigm, their priority area is still focused on lingu-ocultural and cognitive aspects of a linguistic identity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5249
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf230.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.