Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5227
Назва: | English for holders of a master’s degree of preschool education |
Інші назви: | Навчальний посібник для магістрів факультету дошкільного виховання педагогічних вузів |
Автори: | Ірхіна, Юліана Валентинівна Ирхина, Юлиана Валентиновна Irkhina, Juliana Valentynivna |
Ключові слова: | англійська мова посібник майбутні вчителі іноземних мов preschool education концепція формування системно-комунікативної та методичної компетенції студентів |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Ірхіна Ю. В. Навчальний посібник з англійської мови для студентів магістрів факультету дошкільного виховання педагогічних вузів [перероб.] / Ірхіна Ю. В. – Одеса : Вид-во ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2019. – 56 с. |
Короткий огляд (реферат): | Навчальний посібник, спрямований на формування професійної, комунікативної та методичної компетенції майбутніх учителів іноземних мов. Авторка ґрунтовно досліджує сучасні тенденції підготовки фахівців з іноземних мов, досвід викладання іноземних мов у ВНЗ, у контексті діалогу культур, впровадження інноваційних технологій у навчально-професійну підготовку майбутніх учителів факультету дошкільного виховання, зокрема: дискусія, граматичні концепти, самостійна робота. Вагоме значення роботи полягає у тому, що подається цілісна методична концепція формування системно-комунікативної та методичної компетенції студентів педагогічних ВНЗ. Практична значущість рецензованого посібника полягає у тому, що він відображає всі аспекти навчання англійської мови факультету дошкільного виховання для студентів магістів педагогічних ВНЗ.Навчальний посібник розроблено на основі системно-комунікативного методу професора Мартинової Р. Ю., яких ґрунтується на наступних принципах: відповідності навчального матеріалу реальним психофізіологічним і навчальним можливостям магістрів, мотивації навчання; обов’язкового засвоєння на заняттях нового матеріалу і його різнопланового поєднання з раніше вивченим; рівних можливостей для всіх студентів магістрів, що запобігає появі відстаючих і прогалин в їхніх знаннях; регулярної зміни видів діяльності на заняттях; переходу до вивчення наступного матеріалу за умови міцного засвоєння попереднього; систематичного заохочення магістрів до навчання й обговорення даних тем; об’єктивного і демократичного оцінювання результатів навчальної діяльності. Даний посібник засновано на засадах інтегрованого процесу навчання, в якому синтезовані цілі, зміст, методи і засоби навчання професійної та англомовної діяльності. Навчальний посібник рекомендовано для магістрів та студентів вищих навчальних закладів спеціальності дошкільна освіта. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5227 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
English for holders of.pdf | 720.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.