Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5227
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ірхіна, Юліана Валентинівна | - |
dc.contributor.author | Ирхина, Юлиана Валентиновна | - |
dc.contributor.author | Irkhina, Juliana Valentynivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-03T12:50:31Z | - |
dc.date.available | 2019-12-03T12:50:31Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Ірхіна Ю. В. Навчальний посібник з англійської мови для студентів магістрів факультету дошкільного виховання педагогічних вузів [перероб.] / Ірхіна Ю. В. – Одеса : Вид-во ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2019. – 56 с. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5227 | - |
dc.description.abstract | Навчальний посібник, спрямований на формування професійної, комунікативної та методичної компетенції майбутніх учителів іноземних мов. Авторка ґрунтовно досліджує сучасні тенденції підготовки фахівців з іноземних мов, досвід викладання іноземних мов у ВНЗ, у контексті діалогу культур, впровадження інноваційних технологій у навчально-професійну підготовку майбутніх учителів факультету дошкільного виховання, зокрема: дискусія, граматичні концепти, самостійна робота. Вагоме значення роботи полягає у тому, що подається цілісна методична концепція формування системно-комунікативної та методичної компетенції студентів педагогічних ВНЗ. Практична значущість рецензованого посібника полягає у тому, що він відображає всі аспекти навчання англійської мови факультету дошкільного виховання для студентів магістів педагогічних ВНЗ.Навчальний посібник розроблено на основі системно-комунікативного методу професора Мартинової Р. Ю., яких ґрунтується на наступних принципах: відповідності навчального матеріалу реальним психофізіологічним і навчальним можливостям магістрів, мотивації навчання; обов’язкового засвоєння на заняттях нового матеріалу і його різнопланового поєднання з раніше вивченим; рівних можливостей для всіх студентів магістрів, що запобігає появі відстаючих і прогалин в їхніх знаннях; регулярної зміни видів діяльності на заняттях; переходу до вивчення наступного матеріалу за умови міцного засвоєння попереднього; систематичного заохочення магістрів до навчання й обговорення даних тем; об’єктивного і демократичного оцінювання результатів навчальної діяльності. Даний посібник засновано на засадах інтегрованого процесу навчання, в якому синтезовані цілі, зміст, методи і засоби навчання професійної та англомовної діяльності. Навчальний посібник рекомендовано для магістрів та студентів вищих навчальних закладів спеціальності дошкільна освіта. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | англійська мова | uk |
dc.subject | посібник | uk |
dc.subject | майбутні вчителі іноземних мов | uk |
dc.subject | preschool education | uk |
dc.subject | концепція формування системно-комунікативної та методичної компетенції студентів | uk |
dc.title | English for holders of a master’s degree of preschool education | uk |
dc.title.alternative | Навчальний посібник для магістрів факультету дошкільного виховання педагогічних вузів | uk |
dc.type | Book | uk |
Appears in Collections: | Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
English for holders of.pdf | 720.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.