Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5192
Назва: Теорія і практика засвоєння іншомовної лексики на засадах свідомих методів навчання
Інші назви: Theory and practice of mastering foreign language vocabulary on the basis of conscious teaching methods
Автори: Церна, Світлана Вікторівна
Tserna, Svitlana Viktorovna
Ключові слова: свідомо-практичний метод
conscious-practical method
свідомо-порівняльний метод
conscious-comparative method
лексика німецької мови
German vocabulary
Дата публікації: 2006
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Церна С. В. Теорія і практика засвоєння іншомовної лексики на засадах свідомих методів навчання / С. В. Церна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 175-177.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено критичний аналіз двох з ряду сучасних методів навчання німецькомовній лексиці, а саме - свідомо-практичного і свідомо-порівняльного, а також дана їх характеристика за рівнями засвоєння лексики німецької мови. The article presents critical analysis of modern cognitive methods of teaching German vocabulary as well as their characteristics according to the levels of mastering vocabulary of the German language.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5192
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
59.pdf133.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.