Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5192
Title: Теорія і практика засвоєння іншомовної лексики на засадах свідомих методів навчання
Other Titles: Theory and practice of mastering foreign language vocabulary on the basis of conscious teaching methods
Authors: Церна, Світлана Вікторівна
Tserna, Svitlana Viktorovna
Keywords: свідомо-практичний метод
conscious-practical method
свідомо-порівняльний метод
conscious-comparative method
лексика німецької мови
German vocabulary
Issue Date: 2006
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Церна С. В. Теорія і практика засвоєння іншомовної лексики на засадах свідомих методів навчання / С. В. Церна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 175-177.
Abstract: У статті представлено критичний аналіз двох з ряду сучасних методів навчання німецькомовній лексиці, а саме - свідомо-практичного і свідомо-порівняльного, а також дана їх характеристика за рівнями засвоєння лексики німецької мови. The article presents critical analysis of modern cognitive methods of teaching German vocabulary as well as their characteristics according to the levels of mastering vocabulary of the German language.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5192
Appears in Collections:2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
59.pdf133.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.