Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5168
Назва: | Особливості проектної діяльності на уроках трудового навчання |
Автори: | Штайнер, Тетяна Віталіївна Shtainer, Tetyana Vitaliivna Вербіцька, Т. О. |
Ключові слова: | уроки трудового навчання проектна діяльність інформаційно-телекомунікаційні технології інформаційні технології |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Штайнер Т. В. Особливості проектної діяльності на уроках трудового навчання / Т. В. Штайнер, Т. О. Вербіцька // Гуманітарна наука в умовах розвитку інформаційного суспільства: Матеріали всеукраїнського науково-практичної конференції викладачів, студентів, аспірантів та молодих учених Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - С. 49-52. |
Короткий огляд (реферат): | Методи навчання, за допомогою яких організовують проектно-технологічну діяльність, - це такі способи спільної діяльності учнів та учителя, в ході яких активізується творче мислення дитини, можливість здійснювати вільне обговорення проблемної ситуації. Характерною ознакою таких методів є їх суб'єктивний характер, який впливає з того, що учень має діяти як суб'єкт навчального процесу, тобто бути безпосереднім учасником своєї освіти. Отже й методи, які запроваджуються на уроці мають також ним усвідомлюватись. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5168 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра технологічної і професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2018_Shtainer.pdf | 2.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.