Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5168| Title: | Особливості проектної діяльності на уроках трудового навчання | 
| Authors: | Штайнер, Тетяна Віталіївна Shtainer, Tetyana Vitaliivna Вербіцька, Т. О.  | 
| Keywords: | уроки трудового навчання проектна діяльність інформаційно-телекомунікаційні технології інформаційні технології  | 
| Issue Date: | 2018 | 
| Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | 
| Citation: | Штайнер Т. В. Особливості проектної діяльності на уроках трудового навчання / Т. В. Штайнер, Т. О. Вербіцька // Гуманітарна наука в умовах розвитку інформаційного суспільства: Матеріали всеукраїнського науково-практичної конференції викладачів, студентів, аспірантів та молодих учених Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - С. 49-52. | 
| Abstract: | Методи навчання, за допомогою яких організовують проектно-технологічну діяльність, - це такі способи спільної діяльності учнів та учителя, в ході яких активізується творче мислення дитини, можливість здійснювати вільне обговорення проблемної ситуації. Характерною ознакою таких методів є їх суб'єктивний характер, який впливає з того, що учень має діяти як суб'єкт навчального процесу, тобто бути безпосереднім учасником своєї освіти. Отже й методи, які запроваджуються на уроці мають також ним усвідомлюватись. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5168 | 
| Appears in Collections: | Кафедра професійної освіти та дизайну | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2018_Shtainer.pdf | 2.07 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.