Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5163
Назва: Основные подходы к изучению взаимоотношений в системе «педагог – психолог»
Автори: Олифирович, Н. И.
Белановский, О. Л.
Ключові слова: подход
изучение
взаимоотношения
система
педагог-психолог
Дата публікації: 2008
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Олифирович Н. И. Основные подходы к изучению взаимоотношений в системе «педагог – психолог» / Н. И.Олифирович, О. Л. Белановский // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 3. – С. 220-225.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються основні підходи до вивчення взаємин у системі "педагог - психолог". Зроблена спроба представити авторське розуміння ключових характеристик професійних взаємин практичного психолога з педагогами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5163
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Olifirovich, Belanovskii.pdf98.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.