Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5152
Назва: Нейропсихологические аспекты нарушений письменной речи у младших школьников
Інші назви: Нейропсихологічні аспекти порушень писемного мовлення у молодших школярів
Neuropsychological aspects of writing disorders in primary school students
Автори: Дегтяренко, Тетяна Володимирівна
Дегтяренко, Татьяна Владимировна
Dehtiarenko, Tetiana Vоlodymyrivnа
Бербега, О. І.
Бербега, Е. И.
Berbega, O. I.
Ключові слова: младшие школьники
молодші школярі
primary school students
нарушение речи
порушення мови
speech impairment
нейропсихологические аспекты
нейропсихологічні аспекти
neuropsychological aspects
Дата публікації: 2006
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Дегтяренко Т. В. Нейропсихологические аспекты нарушений письменной речи у младших школьников / Т. В. Дегтяренко, О. І. Бербега // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 145-149.
Короткий огляд (реферат): В статье приведен анализ нарушений письменной речи у младших школьников и подчеркивается актуальность разработки проблемы профилактики дисграфии у детей дошкольного возраста, освещены психофизиологические механизмы формирование навыков письма у детей и нейропсихологические аспекты дисграфии. Авторы делают вывод, что дальнейшее исследование нейропсихологических механизмов нарушения психомоторных функций при дисграфии, разработка и апробация адекватных дифференцированных коррекционных программ для преодоления нарушений письма уже начиная с дошкольного возраста позволит решить актуальную для Украина проблему предупреждения дисграфии у детей. У статті наведено аналіз порушень письмової мови в молодших школярів і підкреслюється актуальність розробки проблеми профілактики дисграфії в дітей дошкільного віку, висвітлено психофізіологічні механізми формування навичок письма в дітей і нейропсихологічні аспекти дисграфії. Автори роблять висновок, що подальше дослідження нейропсихологічних механізмів порушення психомоторних функцій при дисграфії, розробка та апробація адекватних диференційованих корекційних програм для подолання порушень письма вже починаючи з дошкільного віку дозволить вирішити актуальну для України проблему попередження дисграфії в дітей. The article analyses some cases of violation of writing speech of junior pupils and accentuates actuality of developing the problem of applying preventive measures of pre-schoolers’ disgraghy. The authors describe psycho-physiological mechanisms of developing children’s writing skills and analyze some aspects of disgraphy. They draw a conclusion that the further investigation of neuropsychological mechanisms of violation of psychomotor functions in cases of disgraphy, development and approbation of adequate differentiated corrective programs for overcoming these violations right from the pre-school age enable to solve the problem of preventing children’s disgraphy which is actual all over Ukraine nowadays.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5152
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
48.pdf163.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.