Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/508
Title: Методика розвитку активного мовлення дітей третього року життя у процесі художньо-предметної діяльності
Other Titles: Methodology of the three-yeas-old children’s active language development in the process of the art and subject activity
Authors: Саприкіна, Олена Володимирівна
Saprykina, Elena Vladimirovna
Keywords: персональний дискурс
жанри дитячого мовлення
розуміння мовлення
активне мовлення
художньо-предметна діяльність
ранній вік
personal discourse
children’s language genres
language understanding
active language
art and subject activity
early age
Issue Date: 2008
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Саприкіна, О. В. Методика розвитку активного мовлення дітей третього року життя у процесі художньо-предметної діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Олена Володимирівна Саприкіна; наук. кер. Н. В. Гавриш; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2008. – 21 с.
Abstract: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі розвитку активного мовлення дітей третього року життя у процесі художньо-предметної діяльності. The dissertation is devoted to the problem of the three-year-old children’s active language development in the process of the art and subject activity. The meaning of such notions as „active language” „language genres”, „children’s personal discourse”, „art and subject activity” relatively to the these-year-old children is revealed.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/508
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Saprykina.pdf288.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.