Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5017
Назва: Візуальне мислення в структурі розвитку професійних музикальних здібностей
Інші назви: Visual thinking in the structure of professional development musical abilities
Автори: Симоненко, Світлана Миколаївна
Symonenko, Svitlana Mykolaivna
Хуан, Їн
Huan, Ying
Ключові слова: візуальне мислення
творчі здібності
музикальні здібності
виконавський образ
образ-концепт
розвиток
студенти музичних спеціальностей
visual thinking
creative ability
musical ability
performing image
concept image
development
students of musical specialties
Дата публікації: 2012
Видавництво: Астропринт
Бібліографічний опис: Симоненко С. М. Візуальне мислення в структурі розвитку професійних музикальних здібностей / С. М. Симоненко, Хаун Їн // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – Одеса : Астропринт. – 2012. – №9. – С. 189-296.
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено вивченню психологічних особливостей розвитку візуального мислення у студентів музичних спеціальностей. Досліджено особливості розвитку структурних компонентів візуального мислення у студентів музичних спеціальностей. Емпірично встановлено різниці в розвитку процесуальних характеристик та операціональних компонентів візуального мислення у студентів-піаністів та студентів-вокалістів, а також особливості розвитку структурних компонентів музичних професійних здібностей у студентів-музикантів. Виявлено взаємозв'язки між структурними компонентами візуального мислення з іншими структурними компонентами музичних професійних здібностей у студентів музичних спеціальностей. The study is devoted to the study of psychological features of the development of visual thinking in students of musical specialties. The peculiarities of the development of the structural components of visual thinking in students of musical specialties are investigated. The differences in the development of procedural characteristics and operational components of visual thinking in pianist and vocal students, as well as in particular the development of structural components of musical professional abilities in music students, have been empirically established. Relationships between structural components of visual thinking with other structural components of musical professional ability in music majors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5017
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології розвитку та соціальних комунікацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Symonenko, Svitlana Mykolaivna.pdf350.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.