Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4980
Title: Формування розумових операцій у підлітків на етапі переходу до навчання в основній школі
Other Titles: Формирование умственных операций у подростков на этапе перехода к обучению в основной школе
Formation of mental operations of teenagers in the transition to study in the secondary school
Authors: Татьянчиков, Андрій Олександрович
Татьянчиков, Андрей Александрович
Tatianchykov, Andrii Oleksandrovych
Keywords: розумові операції
мислення
адаптація
підлітки
основна школа
корекційно-розвивальна програма
умственные операции
мышление
адаптация
подростки
основная школа
коррекционно-развивающая программа
mental operations
thinking
adaptation
teenagers
secondary school
correctional and developmental program
Issue Date: 2013
Publisher: Національна академія Державної прикордонної служби України
Citation: Татьянчиков А. О. Формування розумових операцій у підлітків на етапі переходу до навчання в основній школі / А. О. Татьянчиков // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2013. - Вип. 3. - С. 1-13.
Abstract: Стаття присвячена висвітленню особливостей розумових операцій у підлітків та їх формуванню на етапі переходу до навчання в основній школі. Підкреслюється актуальність і важливість зазначеної проблеми в контексті нового погляду на навчання і виховання, визначення пріоритетних напрямів школи взагалі. Представлені основні результати вивчення розумових операцій школярів і напрямки корекційно-розвивальної роботи щодо їх формування. Статья посвящена особенностям умственных операций у подростков и их формированию на этапе перехода к обучению в основной школе. Подчёркивается актуальность и важность обозначенной проблемы в контексте нового взгляда на обучение и воспитание, определения приоритетных направлений школы. Представлены основные результаты изучения умственных операций школьников и направления коррекционно-развивающей работы по их формированию. The article is devoted features of mental operations in teenagers and it formation in the transition to study in the secondary school. Emphasizes the relevance and importance of the identified problem in the context of the new approach to educating and upbringing, identify priority areas of school. Presents the main results the study of mental operations pupils and directions of correctional and development work on it formation.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4980
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики практичної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vnadps_2013_3_37.pdf241.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.