Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4971
Title: Реалізація принципу наступності при навчанні математики в контексті сучасних освітніх тенденцій
Other Titles: Implementation of the principle of continuity in the teaching of mathematics in the context of modern educational trends
Реализация принципа преемственности в обучении математики в контексте современных образовательных тенденций
Authors: Нєдялкова, Катерина Василівна
Недялкова, Екатерина Васильевна
Nedyalkova, Katerina
Keywords: принцип преемственности
математическая компетентность
теорема косинусов
principle of continuity
mathematical competence
cosine theorem
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Нєдялкова К. В. Реалізація принципу наступності при навчанні математики в контексті сучасних освітніх тенденцій. / К. В. Нєдялкова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. - С. 103-106.
Abstract: Реализация принципа преемственности рассматривается с точки зрения формирования у учащихся математической компетентности и разворачивания содержательных линий школьного курса геометрии на примере изучения теоремы косинусов. The implementation of the principle of continuity is considered from the point of view of the formation of pupils' mathematical competence and the development of the meaningful lines of the school geometry course on the example of studying the cosine theorem.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4971
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nedyalkova Realiz.pdf367.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.