Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4971
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНєдялкова, Катерина Василівна-
dc.contributor.authorNіedіаlkova, Kateryna-
dc.date.accessioned2019-11-21T11:50:34Z-
dc.date.available2019-11-21T11:50:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНєдялкова К. В. Реалізація принципу наступності при навчанні математики в контексті сучасних освітніх тенденцій. / К. В. Нєдялкова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. - С. 103-106.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4971-
dc.description.abstractThe implementation of the principle of continuity is considered from the point of view of the formation of pupils' mathematical competence and the development of the meaningful lines of the school geometry course on the example of studying the cosine theorem.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectprinciple of continuityuk
dc.subjectmathematical competenceuk
dc.subjectcosine theoremuk
dc.titleРеалізація принципу наступності при навчанні математики в контексті сучасних освітніх тенденційuk
dc.title.alternativeImplementation of the principle of continuity in the teaching of mathematics in the context of modern educational trendsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nedyalkova Realiz.pdf367.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.