Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4961
Назва: Ефективність віртуального навчального класу в інформаційно комунікативних технологіях
Автори: Царенко, Микола Олександрович
Tsarenko, Mykola Oleksandrovych
Толпекіна, Галина Миколаївна
Tolpekina, Halyna Mykolayivna
Ключові слова: інформаційно-комунікативні компетентності
адаптивний підхід
технології віртуального класу
індивідуальне навчання
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Царенко М. О. Ефективність віртуального навчального класу в інформаційно комунікативних технологіях / М. О. Царенко, Г. М. Толпекіна // Матеріали ювілейної XX міжнародної конференції з математичного моделювання. — Херсон, 2019. — С. 109.
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена розробці методики навчання учнів як у класних приміщеннях, так і поза її межами і навіть за кордоном. Метою роботи являється розробка методики використання технології віртуального класу вчителем в організації індивідуального навчання учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4961
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tsarenko-Tolpekina-Tezy-2019.pdf120.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.