Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4945
Title: | Методичні рекомендації до виконання курсового проекту з дисципліни «Проектування та моделювання» |
Other Titles: | Методические рекомендации к выполнению курсового проекта по дисциплине «Проектирование и моделирование» Guidelines for the implementation of the course project in the discipline "Design and modeling" |
Authors: | Артемьєва, Інна Сергіївна Артемьева, Инна Сергеевна Artemieva, Inna Serhiivna |
Keywords: | курсовий проект проектування та моделювання процес проектування методичні рекомендації підготовчий етап курсового проекту структура та зміст курсового проекту вимоги до курсового проекту оформлення курсового проекту оцінювання курсового проекту курсовой проект проектирование и моделирование процесс проектирования методические рекомендации подготовительный этап курсового проекта структура и содержание курсового проекта требования к курсовому проекту оформление курсового проекта оценки курсового проекта course project design and modeling design process methodological recommendations preparatory stage of the course project structure and content of the course project requirements for the course project design of the course project assessment of the course project |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Артемьєва І. С. Методичні рекомендації до виконання курсового проекту з дисципліни «Проектування та моделювання» / І. С. Артемьєва. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2019. – 79 с. |
Abstract: | Методичні рекомендації до виконання курсового проекту з дисципліни «Проектування та моделювання» для здобувачів вищої освіти 4 року навчання за першим (бакалаврським) рівнем зі спеціальності 015 Професійна освіта (Дизайн) призначені для надання методичної допомоги здобувачам під час виконання ними курсового проекту. Визначені мета та завдання курсового проекту з дисципліни «Проектування та моделювання» спрямовано на формування та закріплення в здобувачів навичок виконання й опису всіх основних частин проектів під час розробки виробів, а також на розвиток у них стійкої логічної системи підходу до процесів проектування в процесі виконання курсового проекту. Методические рекомендации к выполнению курсового проекта по дисциплине «Проектирование и моделирование» для соискателей высшего образования 4 года обучения по первому (бакалаврским) уровнем по специальности 015 Профессиональное образование (Дизайн) предназначены для оказания методической помощи соискателям при выполнении ими курсового проекта. Определены цель и задачи курсового проекта по дисциплине «Проектирование и моделирование» направлено на формирование и закрепление в соискателей навыков выполнения и описания всех основных частей проектов при разработке изделий, а также на развитие у них устойчивой логической системы подхода к процессам проектирования в процессе выполнения курсового проекта. Guidelines for the implementation of a course project in the discipline "Design and modeling" for higher education students 4 years of study at the first (Bachelor) level in the specialty 015 Vocational Education (Design) are intended to provide methodological assistance to applicants during the course project. The defined purpose and objectives of the course project in the discipline "Design and Modeling" is aimed at forming and consolidating the ability to acquire and describe all the major parts of projects during product development, as well as to develop a stable logical system of approach to the design processes in the course course project. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4945 |
Appears in Collections: | Кафедра технологічної і професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Артемьєва І. С. Методичні рекомендації до виконання курсового проекту з дисципліни «Проектування та моделювання» для здобувачів вищої освіти 4 року навчання.pdf | 944.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.