Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4937
Назва: Інтегрування навчальних дисциплін у підготовці майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками
Інші назви: Integration of subject matters in the training of future primary school teachers to pedagogical interaction with parents
Автори: Буздуган, Олена Анатоліївна
Buzdugan, Olena Anatoliivna
Ключові слова: інтегрування
майбутній учитель початкових класів
педагогічна взаємодія
батьки
integration
future primary school teachers
pedagogical interaction
parents
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Буздуган О. А. Інтегрування навчальних дисциплін у підготовці майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками / О. А. Буздуган // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. – Випуск 135 - Чернігів, 2016. – С. 69-73.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню проблеми інтегрування навчальних дисциплін у підготовці майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками. Обґрунтовано необхідність удосконалення змісту та форм роботи вчителя в цьому напрямку. Подано погляди різних авторів на означену проблему. Підкреслено, що в умовах підготовки майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів інтегрування навчальних дисциплін набуває особливої значимості, тому що інтегративні процеси сприяють становленню системного мислення на основі усвідомленого засвоєння, осмислення системних знань і блокового збереження знань у пам'яті. Виокремлено та описано етапи реалізації інтегрування навчальних дисциплін у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів. The article is devoted to research of a problem of integration of subject matters in the training of future primary school teachers to pedagogical interaction with parents. The necessity of improving the content and the teacher's work forms in this direction is considered. Different authors’ views on the issue of integration of subject matters in the training of future primary school teachers to pedagogical interaction with parents are submitted. The essence of integration of subject matters in the training of future primary school teachers to pedagogical interaction with parents is characterized, which creates opportunities for establishing correspondence between subject matters and creating interdisciplinary connections in the general and theoretical disciplines. It is emphasized that, in the conditions of future primary school teachers’ training to pedagogical interaction with pupils’ parents, integration of subject matters gains the special importance as integrative processes promote the formation of system thinking on the basis of conscious learning, understanding the system knowledge and block preservation of knowledge in memory. The stages of integration of subject matters in the training of future primary school teachers to pedagogical interaction with pupils’ parents are identified and described, namely: analysis of the content of academic disciplines; identifying opportunities for studying the problems of a family and family education in a cycle of academic disciplines; coordinate the efforts of lecturers to determine the general pedagogical approaches to teachers’ training; organization of integration of subject matters in the educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4937
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16. Buzdugan O..pdf452.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.