Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4909
Назва: Комплексна корекція порушень мовленнєвого розвитку в дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії
Інші назви: Комплексная коррекция нарушений речевого развития у детей старшего дошкольного возраста со стѐртой формой дизартрии
Comprehensive correction of speech development in children from preschool age obliterated the form of dysarthria
Автори: Тубичко, Юлія Олександрівна
Тубычко, Юлия Александровна
Tubychko, Yuliia Oleksandrivna
Ключові слова: мовлення
дизартрія
перцептивно-когнітивні функції
речь
дизартрия
перцептивно-когнитивные функции
speech
dysarthria
perceptive and cognitive functions
Дата публікації: 2011
Видавництво: Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка
Бібліографічний опис: Тубичко Ю. О. Комплексна корекція порушень мовленнєвого розвитку в дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії / Ю. О. Тубичко // Актуальні питання корекційної освіти. - 2011. - Вип. 2. - С. 269-278.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто стан мовленнєвих функцій у старших дошкільників зі стертою формою дизартрії. Запропоновано комплекс корекційної логопедичної роботи, який направлено на подолання порушень мовленнєвих та не мовленнєвих психічних функцій. Представлено результати експериментального дослідження, щодо профілактики порушень мовленнєвого розвитку та перцептивно- когнітивних функцій у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії. В статье рассмотрено состояние речевых функций у старших дошкольников со стёртой формой дизартрии. Предложен комплекс коррекционной логопедической работы направленный на преодоление нарушений речевых и неречевых психических функций. Представлены результаты экспериментального исследования направленного на профилактику нарушений речевого развития и перцептивно- когнитивных функций у детей старшего дошкольного возраста со стёртой формой дизартрии. The article analyzes the status of language functions in older preschoolers with erased form of dysarthria. A set of remedial speech therapy work aimed at overcoming the disturbances of speech and non-verbal mental functions. The results of experimental studies aimed at preventing violations of speech development, and perceptual-cognitive functions in children under school age with the abortive form of dysarthria.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4909
Розташовується у зібраннях:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психологі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tubychko Julia Alexander.pdf134.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.