Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4900
Назва: Формування вмінь художньо-педагогічної інтерпретації майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки
Інші назви: Формирование умений художественно-педагогической интерпретации будущих учителей музыкального искусства в процессе фортепианной подготовки
The formation of skills of artistic and the pedagogical interpretation of future teachers of musical art in the process of piano preparation
Автори: Мамикіна, Анжеліна Іванівна
Мамыкина, Анжелина Ивановна
Mamykina, Anzhelina Ivanivna
Ключові слова: інтерпретація
вміння художньо-педагогічної інтерпретації
діалогічне спілкування
публічні конкурси-виступи
интерпретация
умение художественно-педагогической интерпретации
диалогическое общение
публичные конкурсы-выступления
interpretation
ability of artistic and pedagogical interpretation
dialogical communication
public contests-performances
Дата публікації: 2017
Видавництво: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Бібліографічний опис: Мамикіна А. І. Формування вмінь художньо-педагогічної інтерпретації майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки / А. І. Мамикіна // Наукові записки : Серія : Педагогічні науки. – 2017. – Випуск 157. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2017.– С. 190-194.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто поняття художньо-педагогічної інтерпретації як ключової компетенції майбутніх учителів музичного мистецтва. Проаналізовано наукову літературу з означеного питання. Визначено форми роботи зі студентами, які сприяють формуванню вмінь художньо-педагогічної інтерпретації в процесі фортепіанної підготовки. В статье рассмотрено понятие художественно-педагогической интерпретации как ключевой компетенции будущих учителей музыкального искусства. Проанализирована научная литература по указанному вопросу. Определены формы работы со студентами, которые способствуют формированию умений художественно-педагогической интерпретации в процессе фортепианной подготовки. The article deals with the concept of artistic and pedagogical interpretation as a key competence of future teachers of music art. The scientific literature on the subject is analyzed. Forms of work with students that contribute to the formation of skills of artistic and pedagogical interpretation in the process of piano preparation are determined. В статье рассмотрено понятие художественно-педагогической интерпретации как ключевой компетенции будущих учителей музыкального искусства. Проанализирована научная литература по указанному вопросу. Определены формы работы со студентами, которые способствуют формированию умений художественно-педагогической интерпретации в процессе фортепианной подготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4900
Розташовується у зібраннях:Кафедра музично – інструментальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мамыкина Формування вмінь худ-пед. інтерпр.стаття.pdf722.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.