Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4900
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМамикіна, Анжеліна Іванівна-
dc.contributor.authorМамыкина, Анжелина Ивановна-
dc.contributor.authorMamykina, Anzhelina Ivanivna-
dc.date.accessioned2019-11-20T08:02:12Z-
dc.date.available2019-11-20T08:02:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМамикіна А. І. Формування вмінь художньо-педагогічної інтерпретації майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки / А. І. Мамикіна // Наукові записки : Серія : Педагогічні науки. – 2017. – Випуск 157. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2017.– С. 190-194.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4900-
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття художньо-педагогічної інтерпретації як ключової компетенції майбутніх учителів музичного мистецтва. Проаналізовано наукову літературу з означеного питання. Визначено форми роботи зі студентами, які сприяють формуванню вмінь художньо-педагогічної інтерпретації в процесі фортепіанної підготовки. В статье рассмотрено понятие художественно-педагогической интерпретации как ключевой компетенции будущих учителей музыкального искусства. Проанализирована научная литература по указанному вопросу. Определены формы работы со студентами, которые способствуют формированию умений художественно-педагогической интерпретации в процессе фортепианной подготовки. The article deals with the concept of artistic and pedagogical interpretation as a key competence of future teachers of music art. The scientific literature on the subject is analyzed. Forms of work with students that contribute to the formation of skills of artistic and pedagogical interpretation in the process of piano preparation are determined. В статье рассмотрено понятие художественно-педагогической интерпретации как ключевой компетенции будущих учителей музыкального искусства. Проанализирована научная литература по указанному вопросу. Определены формы работы со студентами, которые способствуют формированию умений художественно-педагогической интерпретации в процессе фортепианной подготовки.uk
dc.publisherЦентральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченкаuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectінтерпретаціяuk
dc.subjectвміння художньо-педагогічної інтерпретаціїuk
dc.subjectдіалогічне спілкуванняuk
dc.subjectпублічні конкурси-виступиuk
dc.subjectинтерпретацияuk
dc.subjectумение художественно-педагогической интерпретацииuk
dc.subjectдиалогическое общениеuk
dc.subjectпубличные конкурсы-выступленияuk
dc.subjectinterpretationuk
dc.subjectability of artistic and pedagogical interpretationuk
dc.subjectdialogical communicationuk
dc.subjectpublic contests-performancesuk
dc.titleФормування вмінь художньо-педагогічної інтерпретації майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовкиuk
dc.title.alternativeФормирование умений художественно-педагогической интерпретации будущих учителей музыкального искусства в процессе фортепианной подготовкиuk
dc.title.alternativeThe formation of skills of artistic and the pedagogical interpretation of future teachers of musical art in the process of piano preparationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра музично – інструментальної підготовки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.