Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4880
Назва: Пропедевтика дисграфии у детей старшего дошкольного возраста со стёртой формой дизартрии
Інші назви: Пропедевтика дисграфії у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії
Propaedeutics of dysgraphia in preschool children with erased form of dysarthria
Автори: Тубичко, Юлія Олександрівна
Тубычко, Юлия Александровна
Tubychko, Yuliia Oleksandrivna
Ключові слова: письменная речь
дисграфия
письмове мовлення
дисграфія
written speech
dysgraphia
Дата публікації: 2018
Видавництво: Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău
Бібліографічний опис: Тубичко Ю. О. Пропедевтика дисграфии у детей старшего дошкольного возраста со стёртой формой дизартрии / Ю. О. Тубичко // Psihologie. Pedagogie specială. Asistenţa socială a Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău. – 2018. – №. 3 (52). – Р. 104-114.
Короткий огляд (реферат): В статье рассмотрено проблему профилактики нарушений письменной речи у детей старшего дошкольного возраста с речевыми нарушениями. Предложен комплекс коррекционной логопедической работы направленный на устранение предпосылок развития нарушений письменной речи. Представлены результаты экспериментального исследования направленного на профилактику развития дисграфии у детей старшего дошкольного возраста с речевыми нарушеними. У статті розглянуто проблему профілактики порушень письмової мови у дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями. Запропоновано комплекс корекційної роботи направлений на усунення передумов розвитку порушень письмової мови. Представлено результати експериментального дослідження направленого на профілактику розвитку дисграфії у дітей старшого дошкільного віку з мовленнями порушеннями. The article analyzes the issue of prophylaxis of written speech violation of senior preschoolers with an obliterated form of dysarthria. It suggests a complex of corrective logopaedic work aimed at eliminating preconditions of development of written speech violations. The article presents some results of experimental research directed at prophylaxis of development of dysgraphia of senior preschoolers with an obliterated form of dysarthria.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4880
Розташовується у зібраннях:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018.pdf145.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.