Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4879
Title: Вплив інтеграції психологічних знань учителя та його педагогічного досвіду на формування пізнавального мотиву підлітка
Authors: Яковлєва, Марина Вікторівна
Yakovleva, Maryna Viktorivna
Keywords: знання учителя
професіоналізм учителя
інтеграція знань
психологічні знання
педагогічний досвід
формування пізнавального мотиву
мотиви підлітка
пізнавальна діяльність підлітка
виявлення рівня мотивації
праці Університету Ушинського
Issue Date: 2005
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Яковлєва М. В. Вплив інтеграції психологічних знань учителя та його педагогічного досвіду на формування пізнавального мотиву підлітка / М. В. Яковлєва // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 5-6. – С. 166-168.
Abstract: The article presents the idea of Motivated Supplied English Teaching Process involving teenagers and analyses some vital components of this phenomenon. To introduce this idea into real teaching English process a teacher should organize it on the base of communication and some special psychological means described in the article. Besides the author demonstrates the results of an original experiment and proves the effectiveness of the teaching methods suggested. У статті представлена ідея мотивованого навчального процесу англійської мови за участю підлітків та проаналізовані деякі життєво важливі компоненти цього явища. Для впровадження цієї ідеї в реальний процес викладання англійської мови вчитель повинен організувати її на основі спілкування та деяких спеціальних психологічних засобів, описаних у статті. Крім того, автор демонструє результати оригінального експерименту та доводить ефективність запропонованих методів навчання.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4879
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Яковлєва.pdf178.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.