Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4879
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯковлєва, Марина Вікторівна-
dc.contributor.authorYakovleva, Maryna Viktorivna-
dc.date.accessioned2019-11-19T13:14:48Z-
dc.date.available2019-11-19T13:14:48Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationЯковлєва М. В. Вплив інтеграції психологічних знань учителя та його педагогічного досвіду на формування пізнавального мотиву підлітка / М. В. Яковлєва // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 5-6. – С. 166-168.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4879-
dc.description.abstractThe article presents the idea of Motivated Supplied English Teaching Process involving teenagers and analyses some vital components of this phenomenon. To introduce this idea into real teaching English process a teacher should organize it on the base of communication and some special psychological means described in the article. Besides the author demonstrates the results of an original experiment and proves the effectiveness of the teaching methods suggested. У статті представлена ідея мотивованого навчального процесу англійської мови за участю підлітків та проаналізовані деякі життєво важливі компоненти цього явища. Для впровадження цієї ідеї в реальний процес викладання англійської мови вчитель повинен організувати її на основі спілкування та деяких спеціальних психологічних засобів, описаних у статті. Крім того, автор демонструє результати оригінального експерименту та доводить ефективність запропонованих методів навчання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectзнання учителяuk
dc.subjectпрофесіоналізм учителяuk
dc.subjectінтеграція знаньuk
dc.subjectпсихологічні знанняuk
dc.subjectпедагогічний досвідuk
dc.subjectформування пізнавального мотивуuk
dc.subjectмотиви підліткаuk
dc.subjectпізнавальна діяльність підліткаuk
dc.subjectвиявлення рівня мотиваціїuk
dc.subjectпраці Університету Ушинськогоuk
dc.titleВплив інтеграції психологічних знань учителя та його педагогічного досвіду на формування пізнавального мотиву підліткаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Яковлєва.pdf178.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.