Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4875
Title: Педагогічні умови формування художньо-герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії
Other Titles: Pedagogical conditions of formation of the artificial hermenevitic competence of future music and horeography teachers
Педагогические условия формирования художественно-герменевтической компетентности будущих преподавателей музыки и хореографии
Authors: Степанова, Людмила Василівна
Степанова, Людмила Васильевна
Stepanova, Lyudmila Vasylivna
Keywords: герменевтичний підхід
художньо-герменевтична компетентність
герменевтичні вміння
педагогічні умови
майбутній викладач музики та хореографії
hermeneutic approach
artistic-hermeneutic competence
hermeneutic skills
pedagogical conditions
future music and choreography teacher
герменевтический подход
художественно-герменевтическая компетентность
герменевтические умения
педагогические условия
будущий преподаватель музыки и хореографии
Issue Date: 2018
Publisher: Budapest, Hungary
Citation: Степанова Л. В. Педагогічні умови формування художньо-герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії / Л. В. Степанова // The scientific heritage (Budapest, Hungary ) = Научное наследие (Будапешт, Венгрия) : наук. журнал. – 2018. – № 24. – P. 36–41.
Abstract: У статті розглядаються педагогічні умови формування художньо-герменевтичної компетентності магістрів музичного мистецтва і хореографії. Визначається роль педагогічних умов у навчальному процесі. Обґрунтовується цілеспрямованість обраних умов на осягнення високого рівня результатів навчання, їх відповідність до визначених раніше підходів та науково-методологічних основ формування художньо-герменевтичної компетентності магістрів музичного мистецтва і хореографії. Представлено концептуальні тенденції в сучасній педагогічній науці, в яких обрані умови висвітлено в контексті професійної підготовки майбутніх викладачів у компетентнісний парадигмі освіти. В статье рассматриваются педагогические условия формирования художественно-герменевтической компетентности магистра музыкального искусства и хореографии. Определяется роль педагогических условий в учебном процессе. Обосновывается целеустремленность выбранных условий на постижение высокого уровня результатов обучения, их соответствие определенных ранее подходов и научно-методологических основ формирования художественно-герменевтичной компетентности магистров музыкального искусства и хореографии. Представлены концептуальные тенденции в современной педагогической науке, в которых избранные условия отражены в контексте профессиональной подготовки будущих преподавателей в компетентностной парадигме образования. The article deals with the pedagogical conditions for the formation of artistic and hermeneutic competence of musical art and choreography masters. The role of pedagogical conditions in the educational process is determined. The purposefulness of the chosen conditions for the comprehension of the high level of learning outcomes, their conformity to the previously determined approaches and the scientific and methodological foundations for the formation of the artistic and hermeneutic competence of musical art and choreography masters is substantiated. Conceptual tendencies in modern pedagogical science, in which the chosen conditions are highlighted in the context of the training of future teachers in the competent paradigm of education are presented.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4875
ISSN: 9215 — 0365
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pedagogical conditions of formation.pdf631.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.