Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4870
Title: Методологічні основи дослідження герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії
Other Titles: Methodological foundations of the future music and choreography teachers’ hermeneutic competence research
Authors: Степанова, Людмила Василівна
Stepanova, Lyudmila Vasylivna
Keywords: герменевтика
герменевтична компетентність
інтерпретація
герменевтичні уміння
майбутні викладачі музики і хореографії
hermeneutics
hermeneutic competence
interpretation
hermeneutic skills
future music and choreography teachers
Issue Date: 2017
Publisher: Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка
Citation: Степанова Л. В. Методологічні основи дослідження герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії / Л. В. Степанова // Актуальні питання мистецької освіти та виховання. – Суми : Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2016. – № 2 (8). – С. 32–43.
Abstract: У статті актуалізовано проблему герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії. Представлено аналіз наукової літератури й висвітлено основні положення науки герменевтики як методологічної основи дослідження й формування герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії. Визначено методико-педагогічні принципи формування герменевтичної компетентності, до якої входять знання з методології герменевтики в мистецтві та герменевтично-інтерпретаційні навички, вміння, а також досвід їх застосування. The article actualizes the problem of the hermeneutic competence of the future music and choreography teachers. It presents an analysis of the research literature and highlights the main provisions of the science of hermeneutics as a methodological basis of research of the problems of the future music and choreography teachers’ hermeneutic competence formation. Based on the methodology the following pedagogical principles of hermeneutic knowledge, skills and abilities formation are indicated: epistemological; axiological; historical; the principle of reliance on personal experience. The role and place of the hermeneutic activities in the pedagogical process is highlighred, its specificity is identified.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4870
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Methodological foundations.pdf810.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.