Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4870
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Степанова, Людмила Василівна | - |
dc.contributor.author | Степанова, Людмила Васильевна | - |
dc.contributor.author | Stepanova, Lyudmila Vasylivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-19T12:31:14Z | - |
dc.date.available | 2019-11-19T12:31:14Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Степанова Л. В. Методологічні основи дослідження герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії / Л. В. Степанова // Актуальні питання мистецької освіти та виховання. – Суми : Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2016. – № 2 (8). – С. 32–43. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4870 | - |
dc.description.abstract | У статті актуалізовано проблему герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії. Представлено аналіз наукової літератури й висвітлено основні положення науки герменевтики як методологічної основи дослідження й формування герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії. Визначено методико-педагогічні принципи формування герменевтичної компетентності, до якої входять знання з методології герменевтики в мистецтві та герменевтично-інтерпретаційні навички, вміння, а також досвід їх застосування. В статье актуализируется проблема герменевтической компетенции будущих преподавателей музыки и хореографии. Представлен анализ научной литературы и освещены основные положения науки герменевтики как методологической основы исследований проблемы формирования герменевтической компетентности будущих преподавателей музыки и хореографии. На основе методологии обозначены педагогические принципы формирования герменевтических знаний, навыков и умений: гносеологический; аксеологический; исторический; принцип опоры на личный опыт. Конкретизированы роль и место герменевтической деятельности в педагогическом процессе, выявлена её специфика. The article actualizes the problem of the hermeneutic competence of the future music and choreography teachers. It presents an analysis of the research literature and highlights the main provisions of the science of hermeneutics as a methodological basis of research of the problems of the future music and choreography teachers’ hermeneutic competence formation. Based on the methodology the following pedagogical principles of hermeneutic knowledge, skills and abilities formation are indicated: epistemological; axiological; historical; the principle of reliance on personal experience. The role and place of the hermeneutic activities in the pedagogical process is highlighred, its specificity is identified. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка | uk |
dc.subject | герменевтика | uk |
dc.subject | герменевтична компетентність | uk |
dc.subject | інтерпретація | uk |
dc.subject | герменевтичні уміння | uk |
dc.subject | майбутні викладачі музики і хореографії | uk |
dc.subject | герменевтика | uk |
dc.subject | герменевтическая компетентность | uk |
dc.subject | интерпретация | uk |
dc.subject | герменевтические умения | uk |
dc.subject | будущие преподаватели музыки и хореографии | uk |
dc.subject | hermeneutics | uk |
dc.subject | hermeneutic competence | uk |
dc.subject | interpretation | uk |
dc.subject | hermeneutic skills | uk |
dc.subject | future music and choreography teachers | uk |
dc.title | Методологічні основи дослідження герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії | uk |
dc.title.alternative | Методологические основы исследования герменевтической компетентности будущих преподавателей музыки и хореографии | uk |
dc.title.alternative | Methodological foundations of the future music and choreography teachers’ hermeneutic competence research | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Methodological foundations.pdf | 810.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.