Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4870
Назва: Методологічні основи дослідження герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії
Інші назви: Methodological foundations of the future music and choreography teachers’ hermeneutic competence research
Автори: Степанова, Людмила Василівна
Stepanova, Lyudmila Vasylivna
Ключові слова: герменевтика
герменевтична компетентність
інтерпретація
герменевтичні уміння
майбутні викладачі музики і хореографії
hermeneutics
hermeneutic competence
interpretation
hermeneutic skills
future music and choreography teachers
Дата публікації: 2017
Видавництво: Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка
Бібліографічний опис: Степанова Л. В. Методологічні основи дослідження герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії / Л. В. Степанова // Актуальні питання мистецької освіти та виховання. – Суми : Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2016. – № 2 (8). – С. 32–43.
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано проблему герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії. Представлено аналіз наукової літератури й висвітлено основні положення науки герменевтики як методологічної основи дослідження й формування герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії. Визначено методико-педагогічні принципи формування герменевтичної компетентності, до якої входять знання з методології герменевтики в мистецтві та герменевтично-інтерпретаційні навички, вміння, а також досвід їх застосування. The article actualizes the problem of the hermeneutic competence of the future music and choreography teachers. It presents an analysis of the research literature and highlights the main provisions of the science of hermeneutics as a methodological basis of research of the problems of the future music and choreography teachers’ hermeneutic competence formation. Based on the methodology the following pedagogical principles of hermeneutic knowledge, skills and abilities formation are indicated: epistemological; axiological; historical; the principle of reliance on personal experience. The role and place of the hermeneutic activities in the pedagogical process is highlighred, its specificity is identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4870
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodological foundations.pdf810.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.