Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4854
Назва: Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів до аналізу структури шкільних підручників та посібників з англійської мови
Інші назви: Some aspects of preparing future teachers to analyze the structure of school textbooks and manuals in English
Автори: Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna
Ємельянова, Дар’я Володимирівна
Ключові слова: майбутні вчителі
шкільні підручники
англійська мова
підготовка вчителів
структура підручників
future teachers
school textbooks
English
teacher training
structure of textbooks
Дата публікації: 2005
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ємельянова Д. В. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів до аналізу структури шкільних підручників та посібників з англійської мови / Д. В. Ємельянова // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 158-160.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі професійної підготовки майбутніх вчителів до аналізу структури підручників і навчально-методичних комплексів з англійської мови для учнів середніх навчальних закладів. The article deals with professional training of future teachers for structural analysis of textbooks and teaching methodological sets in the English language for pupils of secondary schools.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4854
Розташовується у зібраннях:2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53.pdf182.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.